چهارشنبه 13 تیر 1403    2024/7/3

چهارشنبه 28 تیر 1402 ، 18 : 14

کد خبر :

محوطه و پارکینگ ورزشگاه "نقش جهان" اصفهان ساماندهی شد

مدیر ورزشگاه "نقش‌ جهان" اصفهان از ساماندهی محوطه، ورودی‌ها و افزایش ظرفیت پارکینگ‌های این استادیوم خبر داد.

به گزارش سبحان ، روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان روز چهارشنبه به نقل از سیدمحمد قریشی اعلام کرد: با همکاری شهرداری منطقه هفت برای زیباسازی محوطه ورزشگاه، اکنون نمای ورودی آن شکیل‌تر شده است و قصد داریم برای استفاده راحت‌تر از آن، جاده پیاده‌روی سلامت نیز ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین قرار است خیابان‌های ورودی به نقش‌ جهان بازسازی و چند خیابان دیگر نیز برای سهولت رفت و آمد هواداران ایجاد شود.

قریشی اضافه کرد: از سوی دیگر با استفاده از چمن مصنوعی و سنگ‌ریزه سفید به زیباسازی ورزشگاه پرداختیم و بدلیل مشکلات آبی از ایجاد باغچه‌های طبیعی صرفنظر کردیم.

مدیر ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان ادامه داد: اکنون یک پارکینگ با ظرفیت یک هزار و ۱۰۰ دستگاه خودرو با ورودی و خروجی متفاوت به مجموعه پارکینگ‌های ورزشگاه اضافه و جایگاه مخصوصی نیز برای اتوبوس هواداران در نظر گرفته شده است.

قریشی تصریح کرد: آخرین جلسه تخصصی با حضور مدیرعامل و مسوولان باشگاه سپاهان برای افزایش ظرفیت پارکینگ ماشین‌ها انجام گرفته و ۳۰ هزار متر از اراضی اداره کل ورزش و جوانان با همین هدف به محوطه ورزشگاه نقش‌ جهان اضافه شده است.

وی گفت: در روزهای گذشته آبخوری‌های ورزشگاه تخریب شد تا آبخوری‌های بهتر با تعداد شیر بیشتر برای استفاده هواداران برای فصل جدید لیگ برتر آماده شود.

به گزارش سبحان ، فصل جدید لیگ برتر فوتبال از ۱۲ مرداد آغاز می‌شود و تیم فوتبال سپاهان در هفته نخست میزبان تراکتور تبریز خواهد بود.

ورزشگاه نقش‌ جهان اصفهان با ۷۵ هزار نفر ظرفیت بزرگترین ورزشگاه ساخته شده ایران بعد از انقلاب و یکی از بهترین ورزشگاه‌های کشور است که قابلیت میزبانی بازی‌های ملی و بین‌المللی را دارد.


چهارشنبه 28 تیر 1402 ، 18 : 14

کد خبر :

بازدید : 131
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار استان ها

پربازدیدترین ها